מחפשים פתרון פרקטי, מרווח, נוח וגם יפה למצוקת האחסון? יש לכך פתרון, ואם אתם תושבי חולון והסביבה הוא ממש מתחת לאפכם. ארונות הזזה בחולון מציעים לכם יופי של סידור לאחסנת הבגדים, מצעים, מגבות ואפילו צעצועים ופריטים שאינם בשימוש יום יומי. נוח, כבר אמרנו?

מזיזים מצד אל צד

ארונות הזזה הם פתרון פרקטי וגם אלגנטי לכל מקום בבית. מאחר ומדובר בדלתות הנעות על מסילה מצד אל צד ולא אל כיוון החדר, הם גם מאפשרים לשמור על חלל החדר, דבר יעיל במיוחד בחדרים קטנים. יתרון נוסף בדלתות הזזה הוא היכולת לאחסן יותר דברים מאשר בארונות רגילים.
עולם ארונות ההזזה הולך ותופס תאוצה ולאו דווקא בחדרי שינה. בחדרים אלו הוא אכן הפופולרי ביותר, מאחר ולרוב חדרי השינה הם קטנים יחסית לחדר המגורים וכל סנטימטר הוא בעל משמעות וחשיבות רבה. שיטה אלגנטית ויפה לגרום לחדר להיראות אף גדול יותר, היא להתקין ארונות הזזה שדלתותיהם עשויים מראה. באופן זה יש תחושת מרחב גם בחדר הקטן ביותר. קיים כיום מבחר גדול של ארונות הזזה בחולון, בראשל"צ ובמקומות נוספים בארץ. כשבוחרים ארון הזזה, חשוב למדוד במדויק את גודל השטח המיועד לארון ( העומק),ולחשוב על הסידור הפנימי של הארון- כמה מדפים תרצו, כמה מוטות לתלייה, האם תרצו גם מגרות וכיוצא בזה.

מי הזיז את הארון שלי

ארונות הזזה מאפשרים אחסון רב במקום פתרונות ארעיים שרבים מחפשים עבור המעילים, השמיכות, המצעים והמגבות, זאת בנוסף לבגדים, הלבשה תחתונה וכדומה. גם הגישה לתכולת הארון היא נוחה, מאחר וניתן להסיט את הדלת לחלוטין לצד ימין או שמאל. לרוב מורכבים ארונות הזזה משתי דלתות, כך שתמיד תהיה דלת אחת סגורה בעת שתפתחו את השנייה. עובדה זו היא דווקא יתרון, אם לא רוצים להתקל בבלאגן ולשמור על חזות מסודרת של החדר.
בחירת ארון הזזה צריכה להסתמך על כמה שיקולים, כשהראשון מהם הוא פונקציונליות. כלומר, ניצול שטח החדר באפן המקסימלי והאופטימלי ביותר לניצול שטחו של החדר. המגוון שמוצע היום הוא מסוגנן מאד. למשל, שתי דלתות הזזה שנראות כמו דלת אחת בלבד כשהן סגורות, חיפויי עץ יפים, טקסטורות מעניינות, צבעוניות, חלקות, מחוספסות ועוד.
אם אתם מעוניינים להרוויח כמה שיותר מקום אחסון, זכרו לבקש כי המסילות של הארון יהיו חיצוניות ולא בפנים הארון. באופן זה תרוויחו עוד מקום שלא יבוא על חשבון המסילות.

חדר ארונות חזית דלתות הזזה