בדירותיהם הישנות של סבינו וסבותינו ראינו פעמים רבות ארונות קיר ענקיים ומשמימים למראה, בעלי דלתות רבות וציפוי פורמייקה. הדימוי המיושן והארכאי הזה שייך לעבר. כיום גם לארונות הקיר הייתה עדנה, והם זוכים לריענון וחידוש מתמידים בהיבטים העיצוביים והאסתטיים. ארונות קיר  בעלי דלתות רבות (שש או שמונה) שנראו מגושמים ואפילו די מכוערים, נראים היום כמו עוד פריט התורם לעיצוב החדר ומוסיף לו סגנון ויופי. קיימים סגנונות רבים של ארונות קיר, וכל שנותר הוא להחליט איזה מהם מתאים לכם ולצרכים שלכם.

ארון הזזה כארון קיר

ארונות קיר לפי מידה הבנויים בצורת ארון הזזה מהווים פתרון אחסון יוצא מן הכלל, חוסכים במקום (בשל העדר הדלתות הנפתחות) ומוסיפים אסתטיקה לחדר בו הם מותקנים. ארון הזזה מתאים לחדר בכל גודל, היות והוא תופס נפח מינימלי. יחד עם זאת – ניתן לאחסן בו פריטים רבים ובהיבט זה הוא מאד פונקציונאלי. מההיבט האסתטי, ניתן ליהנות מארונות הזזה שהינם ארונות קיר בכך שמצפים את דלתותיהם במראות ובכך יוצרים אשליה של חדר גדול יותר, או לחילופין ניתן לצפותן בתמונה ממוחשבת ומוגדלת של נוף אהוב, אבסטרקט לפי טעמכם, או אפילו בתמונות של יקיריכם. אפשרויות העיצוב רבות ומגוונות, רק צריך להחליט.

ארונות קיר ברחבי הבית

כאשר מדברים על ארונות קיר, אנו בעיקר רואים לנגד עינינו ארונות בגדים בחדרי השינה שבבית. למעשה, ניתן לבנות ארונות קיר ברחבי הבית במקומות נוספים, כגון פרוזדורים, מרפסות, חדרי עבודה, מחסנים, מטבחים, מקלחות ועוד. הדבר פותר על הצד הטוב ביותר בעיות אחסון של פריטים רבים אשר קשה למצוא עבורם מקום. אלה יכולים להיות צעצועים, כלי עבודה, ארכיון של קלסרים, חפצים שאנו מעוניינים לשמור אך באחסון ועוד. ניתן לשלב בארונות הקיר מגירות, מדפים, ווי תלייה, סלסלות ועוד, הכל באופן מודולרי, כך שנוכל להתאימם לגדלי הפריטים המאוחסנים. בארונות הקיר שבחדרי השינה ניתן לשלב אפילו צג טלוויזיה בכל גודל העומד מאחורי דלת הזזה (או שלא), הכל בהתאם לטעם האישי.

מעוניינים לעשות שינוי בבית?

אם אתם משפצים את הבית, התקנת ארונות קיר היא אחת הדרכים לנצל את החלל העומד לרשותכם באופן המועיל ביותר. תמיד תוכלו להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה ומיומן, הן בתחום הנגרות והן בתחום העיצוב, ולהגיע לתוצאות מרשימות ומהנות. הסוד להצלחת המבצע טמון בבחירת בעלי המקצוע הנכונים, אשר ילמדו את טעמכם האישי, יבדקו עניינית את התנאים האובייקטיביים להם אתם כפופים כגון גודל הבית מהו התקציב העומד לרשותכם. שקלול נכון של כל הפרמטרים יניב תוצאות נפלאות ומרשימות, ויעניק לכם עוד שנים רבות של הנאה שלמה מארונות הקיר בהם בחרתם.

ארון הזזה לאחסון