אנחנו עומדים לפני משימה לבחור ארון בגדים לחדר שינה, אנחנו חייבים שהוא יכיל מקומות אחסון רבים, אנחנו רוצים שהוא יתאים בצורה מדויקת למידות של החדר ורצוי שהוא גם יהיה יפה.

תופתעו לגלות כמה קל להשיג ארון בגדים שעונה על כל הדרישות.

ארונות בגדים הפכו לרהיט עיצובי המעניק לחדר מראה מאתגר, מעבר לתכונה העיקרית (אחסון בגדים) ארונות הבגדים המודרניים משמשיים כרהיט עיצובי פרקטי ופונקציונאלי.

ארון בגדים דלתות זכוכית מודפסות

ארונות בגדים עם דלתות מודפסות מעניקים לחדר מראה מודרני שלעיתים אף לא ברור אם זה ארון קיר מעוצב או תמונה גדולה.

מה שהופך את הארון לגאוני זה העובדה שאת דלתות הזכוכית המודפסות ניתן להחליף כאשר הם אינן מתאימות  לנו כמו הדפס עבור ארון חדר ילדים.

ארון בגדים

ארון הזזה עם טלוויזיה. למעשה מסך פלזמה מוטמע בגוף הארון, כך שהארון בגדים חוסך לנו מקום עצום בחדר.

מה קורה שסוגרים את הטלוויזיה. אין לה שום זכר הארון הופך למראה וחוזר למקורות.

פרזול ארון בגדים יותר מקום יותר סדר

כדי שארון הבגדים יכיל יותר מקומות אחסון ויקל עלינו במציאת בגדים או אחסנת חפצים, צריך לבחור פרזול מתוחכם.   

הפרזול החדש של ארונות הבגדים המודרניים, הוא למעשה ההבדל הניכר והמשמעותי ביותר שמדברים על שדרוג אחרון מבחינה פנימית.

תחת השם פרזול נכללים מגירות נשלפות, מתלים נשלפים שחוסכים במקום רב, פרזול בארון בגדים הוא 

עולם שלם של פתרונות פרקטיים לאחסון המתאימים לכל סוגי הארון וכן גם לעיצוב חדר ארונות מתקדם ואיכותי.

חברת קלאס דלת משווקת ומייצרת ארונות בגדים מהפכניים המעניקים לחדר עיצוב מושלם ומתמזגים באופן מושלם בין ארבעת קירות החדר.

שנים רבות של ניסיון עם המותגים הגדולים של ארונות בגדים העניקו לנו את היכולת להתאים את הארון המושלם הפרקטי והנכון ביותר עבורכם.

ארונות בגדים

שאלות נפוצות בנושא ארונות בגדים

שימוש בארונות הזזה מספק מספר יתרונות משמעותיים: נוחות שימוש, תנועה חלקה של דלתות הארון, חיסכון בשטח המתאפשר עקב תנועה של דלתות על מסילות ובטיחות מקסימלית בשימוש בקרב ילדים. נציין, כי ארון פתיחה הוא הבחירה המסורתית והוא מציע שימוש בטוח ללא תקלות. מנגנון הזזה, לעומת זאת עלול להשתבש לעיתים רחוקות עקב הצטברות אבק או חלודה. ישנה מגמת עלייה בדרישה לארונות הזזה בעיקר בגלל המראה המוקפד והמענה הפרקטי.

חדרי ארונות מעניקים אפשרויות אחסון ופתרונות אחסון רבים מאוד. ניתן להתאים את מבנה חדר הארונות לצרכים הספציפיים ובכך לייצר מיקום מדויק לכל פריט בבית. חדרי ארונות ניתן לחלק לאזורי תליית שמלות ובגדים מחויטים, אזורי מדפים להנחת בגדים מקופלים, מגירות לאחסון ביגוד ספורט, ביגוד אישי אקססוריז ותכשיטים, וכן מגירות לאחסון נעליים.

דלתות מתקפלות הן הפתרון האידיאלי למקומות קטנים בהם התקנת דלת רגילה או דלת הזזה אינה מתאפשרת. דלתות מתקפלות מתאימות במיוחד לחללים מסוג: חדרי אמבטיה, חדרי שירות, חדרי ארונות, מזווה, עליות גג ועוד. זהו פתרון פרקטי המאפשר ניצול שטחים בצורה מקסימלית.

ארון קיר הוא ארון הנשען על קיר ומוצמד לו. היתרון בארונות קיר הוא התמיכה המסיבית המאפשרת עמידות גבוהה יותר ויציבות. ארונות עצמאיים לעומת ארונוךת קיר נתמכים על ידי דופן אחורית חזקה מה שלא מבטיח יציבות רבה כמו היציבות אותה מבטיח קיר בטון. הקיר הינו נקודת עגינה חזקה ומשמש כגב הארון. הקפידו על התאמה אישית של ארון הקיר למבנה הבית על מנת למנוע רווחים מיותרים וחוסר ניצול של שטח בחלל.