לאחר בדיקות מעמיקות וסקר שוק מקיף, עדיין לא ממש מובן הנושא של ארון הזזה מחיר , מה גורם לשינוי הקיצוני בין ארון הזזה אחד למשנהו.

קלאס דלת החברה המתמחה באיכות ושירות ארונות הזזה מחיר הגון מציגה לכם הסברים מפורטים על דגמי ארונות הזזה מובילים, על המפרטים הטכניים, סוגי צביעה המשפיעים ישירות על מחיר הארונות.

ארון הזזה מחיר סטנדרטי

אולמות תצוגה בדרך כלל חושפים את הארונות המשוכללים ביותר הכוללים דלתות רחבות עם הדפסים מיוחדים, מסכי פלזמה ופרזול מתקדם במטרה להציג את ארונות הזזה המודרניים והמשוכללים ביותר ולהציג את הסטנדרטים הגבוהים.

בין ההליכה באולם התצוגה לבין עיון בקטלוגים השונים אפשר לראות ארון הזזה מחיר סטנדרטי ללא פרזול מתוכם, מדפים נשלפים וסידור ייחודי לבחירה.

ארון 2  דלתות  120 ס"מ / 160 ס"מ

ארון 3 דלתות  180 ס"מ

כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים שלנו

ארון הזזה מחיר העיצוב והתחכום

כאשר בוחרים ארון בגדים במידות מדויקות שיתאימו באופן מושלם למידות החדר סביר להניח שהמחיר יושפע מכך אך לא בהרבה. השינוי הקיצוני ארון הזזה מחיר נובע מהטכניקות החדישות כמו ארון הזזה מראה עם פלזמה פנימית שמטרתו לחסוך לנו במקום מצד אחד ולשמש כרהיט עיצובי ומודרני מצד שני.

ארון הזזה מחיר

ארון הזזה מחיר צבע אפוקסי

צבע אפוקסי וחיתוכים מיוחדים בעץ מעניקים מראה אלגנטי ויוקרתי לארון הזזה אך יתרון משמועתי של צבעית האפוקסי טמון בעמידות הדלתות לרטיבות ושחיקה ומונע במאה האחוזים פעולות צביעה מחודשת או ציפוי.

ארון הזזה מחיר הדלתות הרחבות

ארונות ההזזה הנמכרים ביותר והפופולאריים ביותר הם ארונות הזזה עם 2-3 דלתות רחבות ללא קשר לאורך הארון, דלתות אשר מתאימות גם למגוון ארונות קיר הזזה בהתאמה אישית.

בניגוד לארונות הסטנדרטים כשאר מספר דלתות הארון עולה ביחס לגודל הארון, הטרנד החדש הוא הפוך-  פחות דלתות יותר עיצוב, מראה נקי רהיט אחסון שהוא למעשה התכשיט של החדר.

ארון הזזה מחיר דלתות זכוכית וההדפסים

טרנד נוסף שתפס את המקום המכובד בעיצוב הבית הוא ארון עם דלתות זכוכית מודפסות הארון בשלב זה הופך ליצירת אומנות ועל ידי ההדפס שאנו בוחרים אנו יכולים לעצב את החדר בצורה משולמת ולהתאים את הארון לקו העיצובי של החדר.

ארון הזזה מחיר הפרזול החדשני

הפרזול החדשני המאפיין את הארונות המודרניים ואת חדרי ארונות מציג רף חדש במצוינות, מלבד הטריקה השקטה והמסילות המקבילות המונעות את חיכוך דלתות הארון, הפרזול החדש מאפשר שימוש ונגישות רבה על ידי מתלים ומדפים נשלפים, הוא מאפשר את פירוק הארון והרכבתו בקלות רבה ללא כל פגיעה ברהיט (בניגוד לארונות הישנים).

אלו היו רק כמה דוגמאות מתוך מגוון רחב של אלמנטים, פרטים עיצובים, אבזרי פרזול חדשניים וסידור פנימי מיוחד המשפיעים על מחירים הארון.

או בקלאס דלת חברה יצרנית ומשווקת ומפיצה של "סטנלי ארה"ב שומרים על איכות מוצרים גבוהה, על מחירים הגונים יחס אישי חם ואחריות יצרן.

בשלב הבא תוכלו לעיין בקטלוגים השונים של קלאס דלת, צוות היועצים והמעצבים המומחים שלנו זמין בשעות הפעילות באולמות התצוגה ובאתר החברה.

ארון הזזה מחיר