היכרות עם סוגי המנעולים השונים מסייעת למנעולן בטיפול בפריצות. במאמר זה נפרט מהו תפקידו של מנעולן ,אילו סוגי מנעולים עליו להכיר וכן מדוע כדאי להתייעץ איתו גם לפני התקנת ארונות הזזה מעוצבים או דלתות של ארונות

תפקידו של מנעולן מוסמך

תפקידו של מנעולן מוסמך קשור בהכרה של סוגי המנעולים השונים ואופן ההתקנה על מנת להבטיח את ביטחונם של רבים. היום בתקופה בה מדווחים על ריבוי פריצות בעלי מקצוע בתחום הם האנשים שצריכים לפנות אליהם במקרה של מנעול שבור או למשל  פריצה לבית או לדלת של ארון. סיוע בהתקנת מנעולים הוא חלק מהשירותים אותם מספק המנעולן. במידה והוא מקצוען אמיתי ומבצע את עבודתו נאמנה מעיד על מקצועיות רבה ועל סטנדרטים גבוהים. והוא בדרך כלל עובד על פי כללים ברורים ועליו להכיר את כל הכללים לפני התחלת העבודה.

איך זה קשור לארונות או רהיטים

במידה ואתם מתקינים ארונות עם מסמכים חשובים כסף או תכשיטים רבים או במידה ואתם נושאים נשק, אתם בהחלט יכולים להימנע מכספת לפחות בשלב שהילדים קטנים, מומלץ לפנות למנעולן המבין בתחום ולבקש ממנו להתקין לכם מנעול לארון או למגירה שבוא אתם מאחסנים את הדברים החשובים.

מנעולים מותקנים בכל בית או עסק הדורש אבטחה של פריטים מסוימים. היום כאשר אחוזי הפריצות רק הולך וגדל והמושג פרטיות הולך ומאבד את המשמעות, קיימת דרישה לאיש מקצוע משוכלל שיעניק בטחון. לצורך התקנת מנעול יש להיעזר בשירותיו של בעלי סמכות ואישורים בתחום בלבד אשר ביכולתו לבחור את סוג המנעול המתאים לארונות .

ממה כדאי להיזהר ?

היו לא מעט מקרים אשר נחקרו במשטרה בעניין, אחת השיטות הנפוצות של גנבים היא להתחזות כמנעולנים ולהחליף את הצילינדר בבית ובארון, מיותר לציין כי במקרה כזה אותו האיש מקצוע עלול לפרוץ לבית שלכם או ימסור את המפתחות של הדירה שלכם לאחד הגנבים.

  • מנעול צילינדר: רובנו שמענו בעבר את המונח המדובר אך יש להניח כי בשל העובדה שאנחנו חסרי ניסיון בכל מה שקשור לתחום לא ממש ייחסנו חשיבות לנושא. המנעול צילינדר נחשב היום לטוב ביותר בקרב מנעולנים שונים בשל היתרונות הרבים: חוזק ועמידות- דבר המהווה יתרון רב לאנשים המעוניינים להמשיך לישון בשקט. בנוסף, ניתן למצוא מנעולי צילינדר שאינם ניתנים לשכפול מה שמהווה יתרון משמעותי בבחירת מנעולים לארונות. אחרי הכל, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שלאדם זר תהיה גישה לרכוש הפרטי שלנו.
  • מנעול לשונית: מנעול לשונית הוא מנעול המוכר בקרב בעלי בתים ומותקן בדלתות פנימיות ודלתות שאינן זקוקות להגנה גבוהה. המנעול בנוי בצורה מיוחדת וכדי לפתוח אותו יש להכניס מפתח ולסובב את הלשונית מה שגורם לנעילת הדלת. יתרונו המרכזי של המנעול בא לידי ביטוי במחיר המשתלם.
  • מנעול עליון: מנעול מסוג זה מותקן בדלתות עץ ומשמש כאמצעי מיגון נוסף. כמו כן, מנעול זה עשוי באותה שיטה של מנעול צילינדר, מה שמקשה לפרוץ אותו.
  • מנעול חבוי: מנעול חבוי ניתן למצוא בין היתר בדלתות הזזה. מדובר במנעול שלא ניתן לפתוח מהצד החיצוני, אלא רק מהצד הפנימי. יתרונו המרכזי של המנעול הוא כאשר יש ילדים קטנים בבית ניתן למנוע מהם אפשרות של פתיחת דלת.

מדוע משתלם להיעזר בשירותי מנעולנים גם בארונות הזזה?

מתלבטים איזה מנעול להתקין בבית או בארונות? ישנם לא מעט מצבי חירום בחיים המצריכים את שירותיו של בעלי מקצועות שונים בתחום, כזה שיודע בדיוק כיצד לפתור את הבעיה ויש לו את הכלים המתאימים לכך. מנעולן מקצועי ובעל ניסיון ידע כיצד להשתמש בכלים העומדים לרשותו על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מנעול לארון בגדים