נדמה לחשוב שלבית שלנו ישנו תפקיד אחד והוא להעניק לנו ארבע קירות. מעבר לתפקוד הפונקציונאלי של הבית שלנו אשר מעניק לנו מחסה ומקום ללון בו, הרי שהבית שלנו משמש גם תפקיד רגשי. רבים מכתירים את ביתם כמקום החביב עליהם בכדור הארץ ובדיוק בגלל זה כדאי לנו להשקיע את מיטב כספנו בעיצובו על מנת להפוך אותו אכן לכזה אשר נעים וכייף לשהות בו. עיצוב חיצוני ועיצוב פנימי הינם שווי ערך מבחינת חשיבותם ועל מנת להפוך את ביתנו לחלקת האלוהים שלנו, עלינו להעניק טאץ' בכל פרט.

עיצוב פנימי

שמענו לא פעם את האימרה כי עלינו לא להסתכל על הקנקן, אלא על מה שיש בתוכו. הבית שלנו הוא החלל בו אנחנו נמצאים בחלק לא מבוטל מהזמן שלנו במהלך השבוע, ובסופי השבוע לעתים מבלים את כל זמננו בו. ההשקעה בבית שלנו הינה השקעה לטווח ארוך ולכן כדאי ורצוי להשקיע בו עכשיו בהשקעה אשר תשתלם לנו ותהיה לנו ארוכת טווח. כשאנחנו מרהטים את הבית אנחנו חושבים לעתים רק פרקטי, אך מאחר שהבית שלנו הוא שלנו ונרצה להרגיש בו הכי טוב שרק אפשר, נעניק תשומת לב לא פחותה גם לפאן העיצובי. חדר ארונות למשל, הוא החדר האהוב על הנשים. בחדר זה מאוחסנים בקפידה ושמירה מירבית כל הבגדים, הנעלים ושלל האקססוריז. בחדר הארונות כדאי להעניק תשומת לב לפונקציונאליות החדר ולדאוג לתאי אחסון רבים, תוך שכדאי גם לתת דגש בכל הקשור לעיצוב ונראות החדר על מנת שיהיה לנו נעים לחזור לחדר ולשהות בו. כמו כך, נרצה להשקיע בדלתות פנים של הבית. כמו שהזכרנו חשוב להתמקד בהשקעת עיצוב הבית לטווח הארוך לכן אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה את דלתות הפנים אשר יתאימו ביותר לעיצוב הבית.

עיצוב חיצוני

הבית שלנו הינו כרטיס הביקור שלנו. מי שמכיר אותנו זוכה להכנס אל חלל הבית ולהנות ממרחב המחייה שלנו ומשטחנו הפרטי, אך אלו שלא מכירים אותנו זוכים לקבל מאיתנו טעימה על סמך המראה החיצוני של הבית. כאשר מדובר בחלל החיצוני של ביתנו, הרי שהפונקציונאליות הינה חשובה מאד ומעבר לפאן העיצובי, עלינו לשים דגשים בטיחותיים ועיצוביים גם יחד. שער הכניסה לביתנו הינו התחימה בין השטח הציבורי אל הפרטי ועל כן חשוב להתקינו. שערים כיום הפכו להיות פריט עיצובי אשר מעניק מראה של הוד ופאר. ניתן למצוא שערים רבים העשויים חומרים שונים כגון עץ, ברזל או פלדה.

אנשי מקצוע לכל פרט שלא יהיה

הרצון הגדול שלנו לעצב את הבית שלנו בצורה מוקפדת הינו דבר אחד, אך לעתים הפרקטיקה קצת קשה ועבורנו, אנשים אשר אינם בעלי זיקה לעיצוב, הרי שמדובר במשימה בלתי אפשרית. כיום, בתרבות בה השפע שולט וישנו מענה לכל דבר ועניין, ישנם אנשים אשר עיצוב פנימי וחיצוני הינו עיסוקם והם עושים חייל בכל הנוגע בעיצוב. בעת שאנחנו מחליטים לעצב את הבית שלנו, כדאי לשכור לשרותנו מעצב אשר יתכנן בקפידה את הבית שלנו תוך שהוא יקח בחשבון את ניצול החלל ויעניק מראה אשר יהלום את האופי שנרצה ליצוק בביתנו.

חדרי ארונות, עיצוב הבית