ארון, פרט לכך שהוא משמש אותנו לאחסון חפצים ופריטים שונים, גם מהווה פריט עיצוב גדול ומרכזי בכל חדר בו הוא ממוקם. לו היה הארון משמש אותנו למטרת אחסון בלבד, היינו רוכשים ארונות פשוטים מאוד עם מדפים פשוטים מאוד, פשוט כדי לאחסן את כל החפצים הנדרשים בתוך הארון. אלא שבפועל, אנו משקיעים גם לא מעט כסף ברכישת ארונות מעוצבים, ארונות אסתטיים התורמים למראה הכולל ולאווירה הכוללת בחדרים בהם הם ממוקמים.

מעבר לארונות הזזה והתפתחות העיצוב בהתאמה אישית

שתי ההתפתחויות הבולטות ביותר בתחום הארונות בשנים האחרונות הן א' מעבר לארונות הזזה שהם ארונות יעילים יותר ושימושיים יותר לעומת ארונות ציר, וב' עיצוב הארון בהתאמה אישית על פי טעמו של הלקוח ואף בעיצובים אישיים של הלקוח. למעשה, באפשרותכם כיום להזמין ארון הזזה בצבע אחיד חלק, ולבצע הדפסה אישית של כל דוגמת עיצוב שתרצו על שטח פני הארון. הדפסה זו מבוצעת על ידי יצרני הארונות באמצעות מכונות וטכניקות מתקדמות ייעודיות.

בחירת דוגמת העיצוב

תהליך ההדפסה האישית על ארונות הזזה מתחיל בבחירת הדוגמא להדפסה. באפשרותכם להדפיס כל תמונה שתרצו, להדפיס דוגמת עיצוב כמו קווים מפוסלים או ישרים בצורות שונות, להדפיס בצבעים שונים, בפינות ונקודות מסויימות בארון, או על כל שטח הארון. לאחר שבחרתם את דוגמת העיצוב שאתם מעוניינים בה, לוקח היצרן את דוגמת העיצוב ומזין אותה לתוכנת מחשב המאפשרת להגדיל את הדוגמא למימדי הארון.

הדבקת העיצוב על שטח פני הארון

בשלב זה אפשר לנקוט במספר טכניקות, אם כי הטכניקה המרכזית בה נעשה שימוש היא טכניקה של הדפסת דוגמת העיצוב על גבי מדבקה ייעודית אותה מדביקים על הארון בצורה מדוייקת מאוד ומקצועית מאוד כך שלא ניתן להבחין בכך שמדובר כלל במדבקה. המדובר על מדבקה דקיקה מאוד המודבקת בטכניקות של חום או דבק חזק במיוחד. כפי שניתן לתאר, תהליך זה דורש רמה גבוהה מאוד של מקצועיות ודיוק על מנת לקבל תוצאה מיטבית, מיושרת, מדוייקת וללא בועות אוויר, ועל כן חשוב לוודא שאתם מזמינים את ההדפסה מגורם בעל ניסיון ומוניטין בתחום זה.

הדפסה על ארון הזזה