ארונות הזזה בראשון לציון

מחפשים פתרון פונקציונלי ואלגנטי לבעיית האחסון? מצאתם! לתושבי המרכז, ארונות הזזה בראשון לציון התשובה האולטימטיבית לכל מי שמחפש פתרון אחסון, יופי ויעילות בפריט אחד. מומלץ!

ארונות בתזוזה

את מקומם של הארונות הקונבנציונליים, עם דלתות נפתחות כלפי חוץ, הולכים ותופסים ארונות הזזה. הסיבה העיקרית לכך היא התגלית כי ארון יכול להיות פריט יפה ונוח ויחד עם זאת לנצל בצורה הטובה ביותר את שטח החדר. כשמדובר בחדרים קטנים במיוחד, יש חשיבות רבה לכל סנטימטר פנוי בחדר. ואת כל אלו, מספקים ארונות הזזה בראשון לציון, ובגדול.

ארונות הזזה הם ארונות שפתיחתם נעשית לצדדים ולא החוצה, על גבי ציר. הדלתות נעות על מסילות ומחליקות עליהן, בשקט, בקלות ובנוחות. כיום קיים גם מגוון ססגוני ועשיר של דלתת הארון, ביניהן דלתות מעץ מלא, זכוכית, שילוב של שני החומרים, הדפסים מעניינים ועוד.

מזיזים את כל הבית

מהפיכת ארונות ההזזה הגיעה לא רק לחדרי השינה. הם מככבים היום גם בחדרי מגורים, חדרי ילדים, ואפילו במטבחים. הכנת הדלתות נעשית בהתאם לגודל- גובה ורוחב הרצויים- ולפי טעמו וסגנונו של הלקוח.

מעבר לניצול שטח החדר, יש בארונות הזזה עוד כמה יתרונות בולטים, ביניהם שטח אחסון רחב, היכולת לקבוע את מבנה פנים הארון בהתאם לצורך, יכולת לצפות בנוחות בתכולת הארון, סגירה שקטה ונוחה וללא חריקות מטרידות. כמו כן, ארון הזזה נסגר הרמטית ואין חשש ל"מפולת" של בגדים החוצה, כפי שקורה לעתים בארונות עם דלתות על ציר. הסגירה ההרמטית מבטיחה גם פחות אבק ושמירה על ריחם הנעים של הבגדים לאחר כביסה.

בחירת ארונות הזזה בראשון לציון תתבצע רק לאחר שלקחתם את המידות המדויקות ש המקום בו תרצו שהארון יותקן, כולל העומק הרצוי, כיצד תרצו לחלק את מקום האחסון בארון ואיזה עיצוב תזמינו לדלתות שלו.

הכל במידה

מידות מקובלות של ארונות הזזה הן 1.20 מ' רוחב ו- 2 מ' גובה. כמובן שניתן להזמין ארונות רחבים יותר או צרים יותר, אפילו פינתיים, בהתאם למבנה החדר והצורך. תוכלו להחליט על ארון בעל מראה אלגנטי ועם ארבע דלתות הזזה או בארון חדשני ומינימליסטי שיש לו שתי דלתות הזזה רחבות. מומלץ לתכנן מראש את שיטת האחסון, ומה אתם מעוניינים לאחסן. האם נדרש יותר שטח המורכב ממדפים, או שמא מגרות או מקום לתלייה? ככל שתהיו ממוקדם יותר, כך יהיה קל יותר להסביר את צרכיכם.

ארונות הזזה הם רכישה לטווח ארוך. הקדישו זמן להבנת הצרכים שלכם, להשוואת מחירים והיו שלמים עם הבחירה של דוגמת הדלתות וחלוקת מקום האחסון, מאחר והארון הזה עומד לשמש אתכם זמן רב.

ארונות הזזה בראשון לציון