אם אתם מחפשים לקנות ארון בגדים חדש, שיחזיק מעמד לשנים רבות וטובות ושיהיה איכותי, הגעתם למקום הנכון. ארון הוא פיתרון האחסון האולטימטיבי היוצר חיסכון וניצול מקסימאלי של מקום. בואו נעשה סדר ונבדוק מאיזה חומר מומלץ לקנות הארון, אילו צבעים הכי שכיחים, באיזה מחירים כדאי לקנות ומה המידות הנכונות לכל אחד.

חומר

מספר גדול של נגרים ממליצים על ארון מעץ סנדוויץ' פורמייקה משום שהוא עמיד לתנאי מזג האוויר בארץ ועמיד לרטיבות. למרות זאת, קיימים מגוון גדול של חומרים לבחירה לשיקול דעתכם. מומלץ גם ארון מעץ מלא שהוא ידידותי לסביבה ויציב יותר לאורך זמן.

איזה צבעים כדאי לבחור?

הצבעים השולטים בשוק השיראלי הם לבן, שמנת, אפור ופשתן.

המחיר קובע?

כדאי מאוד להזהר עם ארונות זולים במיוחד כי הם יכולים להיות מסוכנים ולא איכותיים, במיוחד כשיש ילדים קטנים בבית.

מאוד חשוב בזמן רכישת ארון חדש לוודא שאתם מקבלים תעודת אחריות ולבדוק לכמה שנים היא תקפה.

מידות

חשוב מאוד לוודא את הגובה, מספר הדלתות והמידות של הארון לפני הקניה. לעיתים אנשים קונים ארון בזול ומופתעים מהגובה הנמוך שלו. לכן, יש לוודא איפה הארון אמור להתמקם בבית, האם יש מקום לדלתות להיפתח, האם יש לכם תקרה גבוהה ואתם רוצים ארון שממלא את החלל בעיצוב מיוחד? האם הארון ממוקם בפינה או מתחת למדרגות, לכמה עומק הינכם זקוקים? מהי חלוקת החלל הפנימית?

חברת קלאס דלת פותחת לכם דלת לעולם חדש של עיצוב הבית ומציעה מבחר רהיטי איכות ייחודיים ופונקציונליים בעיצוב מרשים. תוכלו למצוא בקלאס דלתות ארונות בגדים עם דלתות פתיחה, ארונות עם דלתות הזזה, ארונות קיר ועוד.

ארון בגדים