ארונות קיר הם מוצר הכולל בתוכו וריאציות רבות של סוגי ארונות כמו ארונות פתיחה, ארונות הזזה, ארונות קיר, ארונות אמבטיה, ארונות לחדרי ארונות, ארונות בגדים, ארונות מודולריים, ארונות עצמאיים וארונות מוסתרים בעלי נישה מיוחדת עליה מותקנות דלתות הפתיחה של הארון. עם המצאתם של ארונות קיר מסוג ארונות הזזה, הם החלו לתפוס תאוצה ונעשו לאחד המוצרים הפופולאריים ביותר בענף מוצרי הצריכה לבית. זאת משום שלארונות קיר מסוג זה יש מספר לא מבוטל של יתרונות- נוחות לצד וורסטיליות, עיצוב לצד פרקטיות, גודל מותאם אישית לאחסון מירבי ומיטבי ועוד.

ארונות קיר או ארון קיר בודד כיצד לבחור​?

ארון הקיר ילווה אתכם לאורך זמן, הקדישו רגע למחשבה וענו על השאלות הבאות, מעין צ'ק ליסט אם תרצו, לבחירת ארונות קיר לביתכם או למשרדכם:

עיצוב- כיצד ארון הקיר ייטמע בחלל החדר מבחינת הקונספט העיצובי?

החליטו על אווירה מסויימת אשר תושרה בחדר (חמימה וכפרית, מודרנית או צבעונית), ולפיה בחרו את הלוק החיצוני המושלם לארונות הקיר- תוכלו לבחור בצבע מבריק, מט, לא אחיד, מספר צבעים, הדפסים בצורות מגוונות (כמו פרחים, צורות ועוד), כיתובים בשפות שונות (למשל כיתוב של משפט מוטיבציה באנגלית או בעברית, אות סינית בעלת משמעות עבורכם וכו'), תמונה שלכם, של משפחתכם או של דמות אהובה, מראה על דלת או מספר חיתוכים של מראות ועוד. פן אחר, תוכלו לבחור שני ארונות פתיחה, שלושה ומעלה. השמיים הם הגבול והשרביט בידיכם.

חלוקה של פנים הארון- כיצד ייראה פנים ארון הקיר?

כיצד תבצעו את החלוקה של המדפים, המגירות, יחידות התלייה הנשלפות או/ו המוסתרות וחידושים נוספים בהם אתם מעוניינים? הקדישו מספר רגעים והחליטו מהי כמות הביגוד וסוג הביגוד המירבי בו אתם משתמשים והמרכיב את ארון הבגדים שלכם- האם מדובר בחולצות מכופתרות המצריכות מתלה ארוך? האם יהיו אלה שמלות? אולי חולצות פשוטות אותן ניתן לקפל ולהניח אחת על האחרת? בהתאם לנתונים האישיים של ארונות קיר האישיים שלכם, קבעו את מספר התאים, המדפים, המגירות ואת אורך המתלה. נוסף על אלה, קבעו אם ברצונכם להוסיף אביזרי פנים נוספים אשר יוכלו לתת לתכולתכם מענה כמו מתקן תלייה לעניבות ולחגורות עם שליפה כפולה, מתקן נשלף לקרש גיהוץ, מתקן נשלף לנעליים וכיו"ב.

הפרטים הקטנים שבארון הקיר- עד כמה חשובים לכם פרטים נוספים לעומת מחיר ארונות קיר?

בפרטים נוספים הכוונה לאנקדוטות שיכולות להיות בעלות משמעות גדולה כעת או בעתיד, כמו טריקה איטית (לכשיגדל הילד/ה- תזדקקו לזה), גב הגנה לארונות קיר בעובי של לפחות פי 3, ארון קיר שניתן להחליף את דלתותיו (לצורך גיוון או אם התאמה לכשיגדלו הילדים), פרזול חכם, התאמת סוג העץ למיקום העתידי של ארון הקיר (באופן זה לאמבטיה בחרו בסוג עץ עמיד וחזק יותר מהאחרים, כעץ סנדביץ') ופרטים נוספים אותם תקבלו במסגרת ייעוץ עם אחד מנציגנו ובמהלך הליווי בעת בחירתכם והתקנתכם ארונות קיר בביתכם החדש, המשופץ ו/או במשרד החדש.

למה כדאי לרכוש ארונות קיר באחד מסניפי קלאס דלת?

חברת "קלאס דלת" קיימת כבר למעלה מחמישה עשורים, וכאן טמון סודה המקצועי. לחברה יש ניסיון ומומחיות רבה בשיווק, ייצור והנפקת ארונות קיר על סוגיהם ללקוחות פרטיים ועסקיים ברמה המובילה בארץ. קלאס דלת מקפידה על שירות לקוחות ברמה גבוהה לא פחות מרמת המקצועיות שלה, ובאופן זה דואגת לליווי אישי של כל לקוח ולקוחה, מרגע התעניינותם בארונות קיר ועד להתקנת ארון הקיר בביתם או בבית העסק שלהם. קלאס דלת מתמחה בהענקת אווירה חדשה, מוארת (או חשוכה, תלוי בלקוח/ה), רעננה וקלאסית לכל חדר אליו נכנס אחד מהארונות אותם ייצרה. שנות הניסיון הרבות, בשיתוף פעולה מתמיד ופורה עם המותגים הגדולים של ארונות בגדים, העניקו לחברה את היכולת להתאים את הארון המושלם, הפרקטי והנכון ביותר לחדר שלכם.

ארון בגדים, ארונות בגדים, ארון קיר, ארונות קיר