אם אתם מחפשים ארון לבית, אתם כנראה מכירים את שני סוגי הארונות הפופולאריים ביותר: ארונות הזזה וארונות ציר. ארונות הזזה מבוססים על מנגנון מסילות המאפשרות להניע את הדלת בתוך המרחב הפנימי של הארון, ובכך לחסוך את הצורך בהותרת שטח פנוי לפני הארון. ארון ציר מבוסס על מנגנון ציר המאפשר את פתיחת הדלתות אל תוך חלל החדר, ויכול להיות הפתרון המועדף עליכם אולי משיקולי מחיר, ואולי משיקולי עיצוב. פרט לשני סוגים אלה, כדאי להכיר גם ארונות עם דלתות מתקפלות.

דומה לארונות הזזה, אבל יעיל יותר

ארון עם דלתות מתקפלות הוא ארון הדומה ביתרונות שלו לארון הזזה שכן פתיחת הדלתות מבוצעת בתוך המרחב הפנימי של הארון ואינו דורש שטח פנוי בחזית. יחד עם זאת, הקונספט של דלתות מתקפלות הוא קונספט יוצא דופן ברמה העיצובית והאסתטית, שיכול להעניק לארון אופי של לא פחות מאשר תכשיט לחדר. דלתות מתקפלות אלה הן אינן אותן דלתות פלסטיק זולות שאפשר לקנות בכל חנות לחומרי בניין, אלא דלתות מעוצבות ברמה גבוהה, עשויות מגוון חומרי גלם לרבות אלומיניום, עץ, זכוכית ועוד.

טביעת שטח מינימלית בפתיחה וסגירה של הדלתות

ארונות עם דלתות מתקפלות יכולים להגיע עם מספר סוגי מנגוני פתיחה וסגירה, שבסופו של דבר מאפשרים את השימוש בארון באמצעות קיפול הדלת, ולא באמצעות הזזתה או פתיחתה על ציר. פרט לאפקט העיצובי יוצא הדופן של דלתות אלה, השימוש בהן הוא גם הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי, שכן טביעת השטח שלהן היא מאוד מצומצמת ואינה חורגת מהשטח של הדלת כשהיא צמודה. בעוד שדלת הזזה נעה על מסילה לאורך הארון כולו, דלת מתקפלת יכולה להיפתח ולהיסגר בתוך תא השטח העצמאי שלה.

אפשרות להזמנה בהתאמה אישית

בצד העיצובי ישנו מגוון רחב מאוד של דגמי דלתות מתקפלות המגיעות בגוונים שונים, מרקמים שונים, חומרי גלם שונים ותצורות קיפול שונות. באפשרותכם לבחור ארונות מוכנים מראש ישירות מן המדף, ובאפשרותכם להגדיר ארון עם דלתות מתקפלות בהתאמה אישית ועל פי תכנית עיצוב עצמאית משלכם.

ארונות