מבחר ענק של ארונות הזזה במבצעים לוהטים באולם התצוגה!

שמים את הלקוח במרכז

שירות מהיר, מקצועי ואמין

שירות מהיר,
מקצועי ואמין

חברת קלאס דלת פותחת לכם דלת לעולם חדש של עיצוב הבית, ומציעה מבחר רהיטי איכות ייחודיים ופונקציונליים בעיצוב מרשים, מתוצרת מיטב החברות בארץ ובעולם. הדלת שלנו פתוחה לפניכם לקבלת מידע וייעוץ, אנו מתחייבים לספק את מגוון מוצרינו בזמן שנקבע במעמד הרכישה, ולהעניק לכול לקוח שירות מקצועי אדיב ואמין. אנו מספקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. תהליך לרכישת ארון חדש יכול להיות ארוך ומייגע אך אנו מייעלים עבורכם את התהליך ומספקים את העזרה הנדרשת לאורך כל הדרך. החל בבחירת העיצוב המבוקש ועד שלב ההרכבה.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו להכיר אותנו מקרוב

נועם טור מבקר בקלאס דלת בערוץ החיים הטובים צפו עכשיו!

בואו להכיר אותנו מקרוב

נועם טור מבקר בקלאס דלת בערוץ החיים הטובים
צפו עכשיו!

מענה מיידי:
03-5706470

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קלאס דלת ארונות הזזה איכותיים עם 30 שנות ניסיון

למה לבחור בנו

בקלאס דלת תמצאו מבחר רהיטי איכות ייחודיים ופונקציונליים בעיצוב מרשים מתוצרת מיטב החברות בארץ ובעולם

ארונות, ארונות הזזה, ארון הזזה

שירות מהיר מקצועי ואמין

אנו מספקים את השירות הטוב ביותר. אנו מייעלים עבורכם את תהליך רכישת הארון ומספקים את העזרה הנדרשת לאורך כל הדרך, החל בבחירת העיצוב המבוקש ועד שלב ההרכבה.

תכנון מדויק ואיכותי

אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בתכנון בניה והרכבה של ארונות מכל הסוגים. כשאתם בוחרים בקלאס דלת אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם ארון איכותי ומדויק שישמש אתכם לשנים רבות.

עיצוב של מיטב המומחים

אצלנו תמצאו מבחר מרהיב של עיצובים, צבעים וטקסטורות שעוצבו בידי מיטב המומחים. בואו לאחד מאולמות התצוגה שלנו להתרשם, כי על עיצוב לא מתפשרים. העיצובים שלנו מותאמים אישית לכל לקוח.

ארון הזזה מתאים לכל תקציב

קיבלתם החלטה שאתם צריכים ארון טוב ואיכותי בתקציב הרצוי. פנו אל נציגי המכירות שלנו בכל עת וקבלו הצעה לארון התואם את מגבלות התקציב שלכם עם העצים האיכותיים ביותר.

מזיזים את הארון לכיוון חדש

הארונות מהווים דרך מצוינת לאחסן את הביגוד, ההנעלה ועוד דברים יקרים לכם בצורה שמאפשרת גישה נוחה ומהירה. ההעדפה נובעת ממגוון יתרונות שמציעים ארונות הזזה שלא תמצאו בארונות מסוג אחר:

ארון שלא תופס מקום

הדלתות שנבלעות למסילה סמויה בארון הזזה אינן תופסות מקום בחלל, כך שהם מתאימים מאוד לחדרים קטנים יחסית ולמי שמעוניין בפתיחה חלקית של הארון בהתאמה אישית. כמו כן, זיכרון שארון הוא פריט אחסון מאסיבי ולכן, ארונות אלה בניגוד לארונות עם דלתות הנעות על ציר ונפתחות החוצה, אינם מוסיפים לעומס ולצפיפות בחדר.

הבלגן נשאר בפנים

עם ארונות הזזה בחדר, ניתן לשמור על סדר וארגון בחדר, כיוון שהדלתות שנפתחות באופן חלקי מכסות את החלקים המבולגנים בארון (במידה וישנם כאלה). בארונות עם דלתות שנפתחות כלפי חוץ במידה והדלת לא נסגרה על הסוף, בגדים וחפצים נוטים ליפול החוצה ובארון הזזה קל יותר לוודא שהארון נסגר עד הסוף ללא רווח שמאפשר נפילת חפצים מתוך הארון.

הגנה גבוהה

ארונות עם דלתות הזזה מאפשרים הגנה גבוהה על תכולת הארון מפני אבק וגורמים מזיקים. כמו כן, הבגדים שומרים על ריח נקי לאחר הכביסה לאורך זמן.

סגירה שקטה

דלתות הארון נסגרות ונפתחות בשקט כשהדלת מחליקה על המסילה, כשלעתים יש לנקות את המסילה כדי לשמור על סגירה ופתיחה שקטות, אך מדובר בסגירה נוחה להפליא ושקטה יותר מארון בו הדלתות נסגרות כלפי פנים או נפתחות החוצה (במיוחד בהשוואה לארונות ישנים בהם הצירים חורקים).

התהליך