בעת בחירת ארונות ישנה רשימה לא קצרה של פרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון ובין היתר: גודל הארון, חומרים, עיצוב, מחיר ועוד.. אבל פרמטר נוסף, לא פחות חשוב נוגע למעשה לסוג הארון, כאשר באפשרותכם לבחור בין ארונות הזזה לארון דלתות כאשר לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות.

ארונות הזזה – היתרונות

הפופולאריות של ארונות הזזה נמצאת במגמת עלייה – וכחלק מכך, ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים מגוונים לארונות אלו, המותאמים לכל סוגי החללים.
היתרון המרכזי של ארונות הזזה טמון בנוחות הפתיחה, כאשר קיימת אפשרות לפתוח פתח צר או להזיז את הדלת בשלמותה, בהתאם לצרכים שלנו באותו הרגע.
בארונות הזזה ניתן לראות את תכולת הארון מבלי שגורם חיצוני יפריע לפתיחה – זאת בהשוואה לארון דלתות אשר מאפשר אך ורק את פתיחת הדלת במלואה, מה שיכול להוות כבעיה בחדרים קטנים.
מעבר לזה, כאשר מדובר בארונות המיועדים לחדרי ילדים,  ארונות הזזה יהיו בטיחותיים יותר – ולו מהסיבה שהילדים לא יהיו חשופים לפגיעות מהדלת או מהקצוות שלה.

ארון פתיחה

 

ארון דלתות – יתרונות

היתרון הגדול ביותר של ארון דלתות טמון בעובדה שבעת הפתיחה, ניתן לראות כל תכולת הארון והנגישות לתכולה תהיה קלה ונוחה.
מעבר לכך, אנשים רבים התרגלו לארונות דלתות במהלך השנים ולכן, הם בוחרים לא לשנות את אותם ההרגלים.

כאן חשוב לציין שגם ארונות דלתות וגם ארונות הזזה מגיעים במגוון רחב של גדלים, דגמים ועיצובים ויכולים להיות עשויים מחומרים שונים. כך שלא משנה איזה סוג של ארון אתם בוחרים או איזה ארון אתם מעדיפים, דעו שהאפשרויות המוצעות עבורכם הן רבות ולכן, באפשרותכם לבחור את הארון אשר יענה על מלוא הדרישות שלכם.