אחת המחשבות הגדולות הכרוכות בעיצוב הבית, הוא כיצד לחסוך במקום. המצב הכלכלי היום, מחייב אותנו לפני בניית בית, לקצץ במטרים כמה שניתן על מנת לעמוד בעלויות הבנייה. גם התרחבות המשפחה, דורשת מאיתנו במקרים רבים, לפנות בבית מקום נוסף. מעבר לכך, בשנים האחרונות קיימת הגישה המינימליסטית שדוגלת במינימום רהיטים ובכאלה שלא תופסים הרבה מקום, כדי להשאיר את החלל כמה שיותר נקי ופתוח. אחד הפתרונות האידאליים לצורך חיסכון במקום, הינו ארונות הזזה.

ארונות הזזה חוסכים במקום

ארונות הזזה, חוסכים במקום בשל העובדה שאין דלתות שנפתחות כלפי החדר, להם צריך להשאיר חלל רב פנוי, אלא כאלה שנעות רק לצדדים על גבי מסילות. בגלל החיסכון הגדול במקום ובזכות העיצוב האסתטי והנעים, ארונות הזזה  יכולים להתאים לכל חדר בבית, לחדר שינה, למטבח ואפילו לחדר האמבטיה, שבדרך כלל הוא חדר קטן שלא מכיל מקום רב, ולכן ארונות הזזה הם אידיאליים עבורו.

ארונות הזזה – פתרון אולטימטיבי

ארונות הזזה מעוצבים, הם הטרנד החם בתחום פתרונות האחסון לבית והעובדה שהם זוכים לפופולאריות רבה, תורמת לכך שהם מיוצרים בשלל צבעים, צורות ומחומרים שונים, כמו זכוכית ועץ, כך שכל אחד יכול למצוא את הארון שקולע בול לטעמו ואף משתלב עם העיצוב של הבית. לא רק לבתים פרטיים ארונות הזזה מתאימים. למקומות עבודה רבים שהצורך באחסון ציוד משרדי וניירת רבה, ובשילוב חיסכון במקום, ארונות אלו עשויים מאוד להתאים. גם העובדה שהם משדרים מראה נקי, אלגנטי ויוקרתי עשויה להתאים למשרדים שונים שהמראה הוויזואלי של המשרד הכרחי לצורך הרושם שהם משדרים ללקוחות הפוקדים אותם.

ממי לקנות?

כמו כל מוצר אחר גם רכישת ארונות הזזה צריכה להתבצע תוך חשיבה ושיקולים ענייניים אך חשוב עוד יותר לקנות אותם ממישהו אמין. אין יותר טוב מרכישת מוצר לאחר התייעצות עם מישהו שכבר קיבל שירות מספק ספציפי והיה מרוצה ממנו בעיקר אם מדובר על חבר קרוב, בן משפחה או מכר שאפשר לסמוך עליו ולהסתמך על המידע שהוא נתן על אותו ספק. דרך נוספת לברר על נותני שירות בתחום כמו בכל תחום אחר היא דרך האינטרנט. ניתן לשוטט בין האתרים השונים ולראות דוגמאות, אתר שהינו אתר מושקע בדרך כלל יצביע על אנשים רציניים מאחוריו, כאלו שמבינים את חשיבות השיווק ובדרך כלל גם מספקים שירות טוב ואמין [בכל מקרה צריך מאוד להיזהר עם זה כי לא חסרים נוכלים] לאחר שמתרשמים מחברה מסוימת ומהארונות שהיא מציגה באתר ניתן ללכת פיזית ולראות את הארונות הללו ולהתקדם לכיוון עסקה. ארונות הזזה אם כן צריך לקנות תוך משנה זהירות בעיקר מכיוון שהם אמורים לשרת אותנו שנים רבות ואנו רוצים איכות.

ארון קיר מראות