הדרך הנכונה לבחירת ארונות

ארונות הבית זה אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כשרוצים לעצב את הבית, כי הארונות תופסים לא מעט מקום. זה לא משנה אם אתם רוצים לקנות רק שני ארונות או שאתם זקוקים להרבה יותר ארונות עבור הבית החדש שאתם מעצבים, כי בכל מקרה כדאי לשלב בין ארונות יפים ובין ארונות איכותיים ביותר. במידה ואתם שואלים את עצמכם איך אפשר לבחור ארונות שיוכלו להיות גם יפים וגם איכותיים, אז כדאי שתדעו שהגעתם למקום הנכון, כי במאמר שלפניכם נעזור לכם להבין למה חשוב לשים לב כשקונים ארון.

ראו סרטון מקצועי של התקנת ארון בבית ( מומלץ לראות באיכות HD )

גודלו של הרהיט

למעבר לסרטון וידאו של ארונות לחץ כאן

הדבר הראשן שלגביו אתם צריכים לקבל החלטה, זה גודל הארון. כמה גדול הוא צריך להיות? האם אתם רוצים ארון קיר גדול במיוחד שיגיע עד התקרה או שאולי יכול להתאים לכם ארון קטן יותר? אין ספק שלא לכל אחד מתאים אותו עיצוב ולא לכל חדר בבית יכול להתאים לכם אותו ארון, כך שבהחלט תעשו טוב אם עבור כל חדר תבחרו ארון בסגנון אחר. הארונות כלל לא צריכים להיות דומים אחד לשני, ומה שחשוב באמת הוא שבכל חדר יהיה לכם ארון בדיוק בגדול שלו אתם זקוקים, כלומר, לא גדול מידי ולא קטן מידי.

אופן פתיחת הארון

עולם הארונות הוא עולם שאין לו סוף, ואחד מהדברים שלגביהם אתם צריכים לקבל החלטה עקרונית, זה איזו שיטת פתיחת דלת תוכל להתאים לכם יותר. האם אתם רוצים ארגון עם דלתות הזזה? או שאולי אתם מעדיפים דלתות שאפשר לפתוח אותן כלפי חוץ? ברוב המקרים דלתות ההזזה זוכות ליותר הצלחה כיוון שבצורה כזאת אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד מקום, כך שזה נוח. חשוב להתייחס לא רק לארון שהייתם רוצים לקנות אלא גם לארון שהייתם יכולים לקנות, כי צריך לקנות ארון שיהיה בפרופורציה עם החדר. לכן ארונות הזזה כן יכולים להתאים כיוון שהם יחסכו הרבה מקום בחדרים שבהם תציבו אותם.

דוגמת הארון

הדבר הנוסף שלגביו כדאי לכם לקבל החלטה, זה העיצוב של הארון והסגנון שלו. אין ספק שלכל אחד מאיתנו יש טעם שונה, וחשוב ביותר לבחור ארון שיוכל להשתלב בצורה טובה עם שאר הרהיטים שיש לכם בבית. העיצוב של ארון הזזה יכול להיות מודרני, עתיק או בכל מיני סגנונות שונים, כך שטוב תעשו אם תבדקו את כל העיצובים הקיימים בחנות על מנת שתוכלו לבחור יותר בקלות את הארון שיתאים לבית שלכם.

ארון קלאס דלת