ארון בגדים לחדר ילדים, ארונות לחדרי שינה, איך בוחרים את הארונות הנכונים? איך הופכים את הארון לרהיט עיצובי שיעשה לנו סדר מוחלט.
עולם עיצוב הארונות מעמיד בפנינו רף חדש (כל הזמן), תחילה היו אלה ארונות הזזה שהחליפו את הארון המסיבי מעץ מלא שהיה עמיד מאוד אך נטול אסתטיקה ותחכומים. וגם ארונות ההזזה שודרגו בצורה ניכרת.
וכיום לפני בחירת ארונות בגדים, מוצבות בפנינו כל כך הרבה אפשריות שמקשות עלינו לבחור את הארון הנכון. אנחנו רוצים ארון שישליט סדר, אנחנו רוצים ארון שלא יתפוס את כל המקום בחדר וכמובן שאנחנו לא מתפשרים על עיצוב.

איך בחורים את הארון הנכון?

קלאס דלת החברה הוותיקה לייצור ארונות קיר, מציגה את המדריך לבחירת הארונות הנכונים, נציג כמה פתרונות פונקציונאליים שיעזרו לכם לחסוך זמן רב בחירת הארון וטיפים שימושים לפתרונות אחסון מתקדמים.

מה במדריך:
איך לבחור את גודל הארון
ארונות בגדים לחדר קטן
פרזול נכון
שדרוגים בארונות בגדים
חדרי ארונות

איך לבחור את גודל הארון?

אחת השאלות הנכונות ביותר היא, איך לבחור את הגודל של הארון? מצד אחד אנחנו רוצים לאחסן את כל הבגדים, המעילים ועוד כמה אביזרים (אם אפשר), ומצד שני אנחנו רוצים גם להשאיר מקום פנוי בחדר ועל אחת כמה וכמה שמדובר בחדרי ילדים.

הפתרון:
תכנון נכון של הארון. הרבה פעמים אנחנו מתפתים לרהיטים בגודל סטנדרטי או רהיטים מתצוגה. אומנם הם יכולים לחסוך לנו בכסף אך לא לחסוך לנו בסדר ובמראה.

הארון בגדים משמש אותנו ביום יום ועל כן אנו חייבים להתאים אותו לצרכים שלנו, לפני בחירת גודל הארון, אנו צרכים לשאול שתי שאלות עיקריות:

1. כמה אנשים ישתמשו באותו ארון?
2. היכן ימוקם הארון בחדר?

אם ארון הבגדים משמש יותר מאדם אחד עלינו לתכנן את הארון בצורה שווה, אנחנו צרכים לשמור על הסדר – כל אחד מקבל את הצד שלו.
מכאן אנו יכולים להתקדם לשאלה היכן ממוקם הארון, האם יש לנו מספיק עומק, האם אנו צרכים ארון צר יותר, האם אנו חייבים דלתות הזזה כדי שיחסכו במקום או שמא יש מספיק מקום לדלתות פתיחה רגילות, האם הדלתות יהיו צרות או רחובות.

אם בחירת מספר המשתמשים ובחירת המקום שיוצב הארון אנו כבר יכולים לקבל אינדיקציה על גודל הארון הנכון עבור אותו החדר. ארונות בגדים ניתן להזמין בכל מידה על תתפשרו על התכנון!

טיפ לבחירת ארון: ארונות הזזה עם מראה מעניקים לחדר אשליה של מרחב, דלתות הזזה רחובות יעניקו לחדר מראה יוקרתי, דלתות הזזה משלובות זכוכית יעניקו לחדר מראה אלגנטי ועכשווי.

ארונות בגדים לחדר קטן

אנחנו מחפשים ארונות לחדר קטן או למסדרון, באופן אוטומטי אנו מחפשים ארונות קטנים, וזו למעשה טעות עיצובית.  דווקא בדירות קטנות ובחדרים קטנים אנו צרכים לבחור בארון קיר שניתן לאחסן בו כמה שיותר דברים (ולא רק בגדים).

רק צריך לתכנן את גודל הארון לפי המידות של החדר ולבחור את צבע הארון הנכון. אנו יכולים לבחור בארון בצבעים של הקיר ובכך לטשטש את נוכחותו הדרמטית (למשל ארון לבן על קיר לבן), אנו יכולים לבחור בארונות עם מראות ולהעניק אשליה של מרחב, דרך נוספת להעניק לארון מעמד של רהיט עיצובי- לבחור בדלתות זכוכית מעוצבות.

טיפ: בחדרי שינה ניתן לבחור ארון הזזה עם טלוויזיה, פתרון מושלם לחדרי שינה קטנים.

פרזול נכון של ארונות

ממנגנוני הזזה של הדלתות של חברת סטנלי העולמית. פרזול ארונות הוא למעשה שם כולל לכל החלקים המחברים את הארון, הפרזול כולל את ידיות הארון, את המתלים והצירים. אומנם חוץ מהידיות אנו לא באמת רואים את הפרזול, אך אביזרי המתכת האלו יכולים לשדרג לנו את הארון מקצה לקצה ולהציע שפע של מקומות אחסון נוספים וחווית משתמש שונה ממה שהכרתם.

הפרזול החכם הכולל שפע של שדרוגים:

מתקן להורדת בגדים מארון עליון (מתקן ראשי ומתקני צד) בעל בוכנה הידראולית.

מתקנים נשלפים לנעלים ומגרות נשלפות.

מתלים מתקפלים או מסתובבים לתליית מכנסיים.

מתקנים נשלפים לחגורות ולעניבות.

קרש גיהוץ נשלף.

הפרזול מעמיד בפנינו עוד אבזרים רבים ומתוחכמים שיהפכו את השימוש בארון בגדים לנוח יותר ונעים יותר. אתם יכולים להיות בטוחים שמעתה לא תצטרכו סולם או שרפרף כדי להוריד בגדים מארון עליון.

טיפ: אל תחסכו בפריטים הקטנים שיהפכו את השימוש בארון לחוויה שונה.

שדרוגים בארונות בגדים

העידן המודרני מציב בפנינו אפשריות רבות, שהופכות את החיים שלנו לקלים יותר והרבה יותר נוחים ואת הארונות שלנו לרהיט עיצובי מיוחד.

אביזרי פרזול מתקדמים שמאפשרים לאותו ארון בדיוק להכיל כמות כפולה של בגדים, אביזרים שהופכים את הארון בגדים נוח וקל יותר (פתיחה, סגירה, שימוש)  כמו טריקה שקטה, מסילות מקבילות לסגירה אוטומטית של הדלת ועוד כמה טריקים מתוחכמים שלא נבין את חשיבותם עד שלא נחווה את השימוש בהם ביום יום.

שדרוגים בדלתות הארון

דלתות הארון המודרניות הפכו את הארונות הבגדים לרהיט עיצובי משגע, המשנה את האווירה של החדר. ארונות עם דלתות זכוכית מודפסות הניתנות להחלפה- כך למעשה אנו יכולים לבחור ארון לחדר ילדים עם הדפסים שובבים וחמודים ובבוא היום להחליף את הדלתות למראה של חדר בוגר יותר, מבלי לקנות ארון חדש.

דלתות ארון הזזה עם מסכי פלזמה, פתרון מושלם לחדרים קטנים (אפילו לסלון). למעשה הארון חוסך את כל המקום של הטלוויזיה והשידה. כאשר אנו מכבים את מסך הטלוויזיה נחשפות בפנינו דלתות הזזה רגילות לכל דבר.

הפתרון לחדרי ארונות

הגעתם עד לכאן, וודאי כבר הספקתם ללמוד דבר אחד או שניים על ארונות בגדים מעניינים יותר, עכשיו נשאלת השאלה איך הקדמה מתורגמת בחדרי ארונות?

יש לכם חדר ארונות?  גדול או קטן זה לא משנה, מה שחשוב זה שהרווחתם ובגדול!

הרווחתם חלל מיוחד ואינטימי, חלל אותו אתם יכולים לעצב בצורה מדהימה, חלל שיעשה לכם הרבה סדר בבגדים ובאבזרים נוספים אותם תוכלו לאחסן בחדר הארונות.

רק שמדובר בעיצוב חדר ארונות אין מידות סטנדרטיות, אין קנייה מתוגה, יש תכנון נכון ומדויק שנעה במיוחד עבורכם. חשבו על מלתחה בארמון ועכשיו תסתכלו על חדר הארונות שלכם, אין גבול לאפשריות העיצוב, אי של מגירות, הדום מעוצב, מדפים מסודרים, אזורי תלייה ועדיין לא נגמר המקום אם מתכננים נכון.

לתוצאות מיוחדות של חדרי ארונות אנו חייבים להשתמש בפרזול חכם, שלא נפספס אפילו סנטימטר אחד.

הצעות מיוחדות לארונות מיוחדים – קלאס דלת

חייבים ארון חדש?

עכשיו כבר נכנסתם לעניינים, עכשיו יש לכם שמץ של מושג איך בוחרים את  גודל הארון, איך מרווחים עוד מקומות אחסון, ועוד כמה שדרוגים עיצוביים מעניינים.

עכשיו, אנו מזמינים אתכם לביקור באולמות התצוגה של קלאס דלת, לחוש את השימוש בארונות, להתרשם ממגוון רחב של דלתות זכוכית והדפסים מיוחדים, לגעת, לפתוח לסגור לבדוק מקרוב.

מיד תוכלו לעבור קטלוג ארונות של קלאס דלת ולבחור את האחד

אין לנו ספק שתוכלו למצוא אצלנו את הפתרון הנכון במחיר הנכון עבורכם.

לכל שאלה או התייעצות, תוכלו לפנות עלינו דרך האתר, הפייסבוק, בטלפון ובאולמות התצוגה.

מדריך לקניית ארון