ארון הוא רהיט מאוד חשוב בבית, אם אתם מחפשים ארונות מודרניים עם טכנולוגיות חדשות ארונות רחף הם אופציה נהדרת ומתאימה בדיוק עבורכם. אבל קודם כל, צריכים להבין מהם יתרונותיו ומהם ההבדלים בינו לבין ארונות הזזה רגילים.

הגדרה בסיסית

ארון רחף הוא ארון עם דלתות הזזה המשלב טכנולוגיות ייחודיות ועיצוב יפיפיה. ארון זה כולל מסילות נסתרות עליונה ופנימית ללא מסגרת חיצונית המאפשר מראה מודרני ויוקרתי, כך שמי שמביט בארון חושב שהוא מרחף באוויר.

ניקיון

יתרון ראשון לסוג המבנה של ארון רחף הוא שלא מצטבר בו לכלוך ואבק, משום שאין לו מסילות בתחתית הארון. אם אתם מחפשים ארון כזה שלא מצריך ניקיון כל יומיים ועדיין נשאר מבריק אז ארון רחף הוא פיתרון מושלם עבורכם.

מטרת הארון

מאוד חשוב לבדוק מהי המטרה המדויקת של הארון שאתם מעוניינים לרכוש. במידה ואתם זקוקים לארון בגדים עם שטח גדול בעל יכולת נשיאת משקל כבד- ארון רחף הוא בדיוק מתאים לכם.

דלתות ארונות הרחף נמצאות מחוץ לגוף הארון, כך שנותר יותר מקום בתוך הארון ושטח האחסון גדל. אבל אל דאגה, פתיחת דלתות הארון נשארת קלה, רכה ועדינה ללא מאמץ מיוחד, אפילו עם טריקה שקטה.

חברת קלאס דלת פותחת לכם דלת לעולם חדש של עיצוב הבית ומציעה מבחר רהיטי איכות ייחודיים ופונקציונליים בעיצוב מרשים ופרקטי. ארונות רחף של קלאס דלת באים במגוון סגנונות, אופציות עיצוב רחבות ומנגנון מתקדם הנכם מוזמנים לבוא ולבקר באולמי תצוגה שלנו ובחנות המפעל בבני ברק, בחולון ובתל אביב.